Intervju: Žan Nekrep, prepoznaven obraz za uspeh na spletu

Žan Nekrep je trenutno najbolj prepoznaven obraz za uspeh na spletu. Njegova predavanja in dogodki so razprodani. Pozna Amazon, You Tube, Facebook in Google. Navdihuje podjetnike in posameznike k “več”. Kot je bistvo življenja; stremeti k boljšemu, širšemu in večjemu. V osebnem življenju je to ljubezen in uresničevanje lastnih potencialov. V poslovnem pa povečanje prodaje. Za portal Estetika & Zdravje spregovoril o uspehu in o sebi, predvsem pa, da smo v luči posla, če ga delamo prav, lahko vsi nagrajeni.

Žan Nekrep, od kje ste se kar naenkrat vzeli? Zdi se, da ste na medijske kanale vdrli kot strela z jasnega, a izjemno strateško in vsebinsko dovršeno.

Mogoče sem res v zadnjem letu več viden preko spleta, ampak to počnem že dolgo. Svojo prvo spletno stran sem ustvaril že leta 2002, ko je bilo veliko manj spletnih strani v Sloveniji in to je bil tudi moj prvi neuspešni projekt, saj z njo nisem znal dovolj zaslužiti kljub obisku. Iz tega neuspešnega projekta sem se veliko naučil kar sem uporabil v naslednjih projektih in že leta 2005 ustvaril spletno stran, ki je bila tudi kar nekaj časa med najbolj obiskanimi stranmi v Sloveniji ter je prinašala tudi dober zaslužek.

Kaj je tisto, kar želite s svojimi storitvami, znanjem in izkušnjami dati vaši publiki in podjetnikom?

Predvsem pokazati, da je mogoče preko spleta zaslužiti in prodati več iz Slovenije. V ta namen organiziram tudi popolnoma brezplačne webinarje, kjer se trudim dati čim več koristnih informacij v 60 minutah o prodaji izdelkov na Amazonu, Facebook oglaševanju, zaslužku preko YouTube in Spletni prodaji za podjetnike iz Slovenije. V brezplačnih webinarjih želim pokazati konkretne primere, nasvete in ideje, ki jih lahko vsak uporabi že naslednji dan v praksi zase ali svoje podjetje.

 

V vaši ponudbi so predavanja, ki so bila vedno razprodana. Kako predavate sedaj v času epidemije in kako se lahko prijavimo ter zagotovimo svoja mesta?

Veliko predavanj znanih strokovnjakov iz celega sveta sem moral odpovedati na svoje stroške in se preusmeriti izključno na splet. Zaradi koronavirusa so vsa predavanja torej sedaj izključno na spletu.Ker ne gre za gostovanja iz tujine tujih predavateljev, ni treba najeti prostora ter je zame manj stroškov, predvsem pa ker živimo v času epidemije, ko veliko ljudi potrebuje zagon, iščejo nov zaslužek ali dodatno prodajo, da lahko preživijo sem se odločil, da so vsa moja spletna predavanja oziroma webinarji v teh časih popolnoma brezplačni. Webinarji potekajo vsak teden in prijavijo se lahko na www.zannekrep.si.

Podjetjem pomagate tudi kot oglaševalski mentor. Kaj podjetje, ki vas najame pridobi z vami in vašimi storitvami?

Podjetjem svetujem samo v tistem kar tudi sam počnem v tem trenutku in testiram v praksi, če še vedno deluje. Pri svetovalcu je pomembno, da tudi sam počne to kar govori, saj se vse stvari na spletu zelo hitro spreminjajo. Na Amazonu sam prodajam izdelke v ZDA in Kanadi od leta 2018. Na Facebooku in Googlu sam tudi veliko oglašujem že vsaj petnajst let. Če podjetje želi na teh platformah zaslužiti ali prodati več potem jim svetujem, da si pogledajo moj brezplačni webinar.

Se strinjate, da imamo v Sloveniji dosti nadarjenih in pridnih ljudi, ki bi lahko svojo pridnost pretvorili v posel? Jih lahko vzpodbudite s kako besedo ali morda resnično zgodbo, saj vemo, da je najbolj važno narediti prve korake in začeti?

V Sloveniji imamo veliko nadarjenih ljudi in škoda da veliko ljudi ne izkoristi dovolj svojega potenciala. Žal vas današnja šola v Sloveniji ne bo naučila kako zaslužiti preko spleta, zato morate znanje pridobiti sami bodisi preko spleta ali pravega mentorja. Jaz sem začel tako, da sem se vse naučil sam preko knjig, mentorjev, preko raziskave na spletu in tudi neuspešnih projektov ter najel kredit in tvegal. Vsakemu lahko uspe na spletu ne glede nato iz kje prihajate, koliko ste stari ali kakšen je vaš trenutni prihodek. Ne bojte si poskusiti in zaupajte le tistim, ki vam lahko pokažejo v danem trenutku rezultate na področju, ki ga želite sami izboljšati.

Žan, poleg predavanj in oglasnih strategij verjetno podjetjem tudi svetujete v katerih segmentih lahko izboljšajo poslovanje. Nam lahko zaupate, kaj delajo podjetja največkrat narobe in kaj se spremeni, ko napake revidirajo?

Facebooku in Googlu plačujejo preveč za oglaševanje in zaupajo svetovalcem, ki upravljajo le z denarjem drugih podjetij ne pa svojim.  Preden se podjetje loti oglaševanja na eni od platform pa mora poskrbeti tudi za osnove, ki pa bodo povečale učinkovitost same oglasne strategije npr. hitro nalaganje spletne strani, izpostavljene koristi za obiskovalce, vedeti kaj bo naredilo s tistimi, ki ne bodo kupili itd. Postavite se tudi v stališče stranke in razmislite kakšne glavne koristi jim lahko daste, s kakšnim problem se soočajo in kako ga boste vi hitro in enostavno za njih rešili.

Vaša blagovna znamka Žan Nekrep Consulting je narejena, da uspeva s tem, ko uspevajo drugi. Kaj vas v resnici osebno in poslovno najbolj osreči, ko s kom delate in sodelujete? Pred tem pa, kje ste si nabrali vse te izkušnje do sedaj?

Da vidim ljudi, ki so prej počeli nekaj kar jih ni veselilo in manj zaslužili sedaj pa počnejo kar jih veseli, več zaslužijo in imajo tudi več časa. Na čas tudi večina žal pozabi. Vsi imamo omejen čas in smiselno ga je čim bolje izkoristiti. Všeč mi je, ko vidim podjetja, ki so manjša ter v začetku nimajo veliko denarja za marketing in zrastejo ter zaslužijo in prodajo prav s pomočjo spleta ter na ta način spremeniš življenje ne samo lastniku podjetja, njegovi družini ampak tudi ljudem, ki s podjetjem sodelujejo. Ko vidijo možnosti, ki jih prej niso niti poznali ali niso v njih verjeli. Prebral sem vsaj tisoč knjig, imel sem mentorje, naredil sem veliko napak, veliko noči nisem prespal in testiral kaj deluje ter kaj ne…

Je posledica vašega uspeha tudi, da delate to, kar imate radi ali ste si dejavnost našli čisto kot realist, brez strasti in tu analitično podirate plane in meje?

Počnem res to kar me veseli. Prvo sem to počel zase in le za svoje projekte, potem pa so me ljudje spraševali, če bi lahko tudi njim pomagal in sem začel početi oziroma z webinarji prikazovati tudi za druge. Mislim, da si dolgoročno lahko uspešen le, če počneš tisto kar te veseli.

Kakšna je vaša zgodba pred blagovno znamko Žan Nekrep? Kaj ste počeli, kako ste živeli? Ste imeli tudi vi fazo ‘iskanja’?

Že dokaj hitro sem vedel kaj si želim in večino časa sem posvečal tej smeri. Problem pa je bil ker to okolica ni sprejela, saj sem počel drugače, kot večina. Še danes je namreč “tabu tema” zaslužek preko spleta. Šola nas tega ne uči in večina misli, da preko spleta ni mogoče hitro in enostavno zaslužiti.

Amazon, YouTube, Facebook, Google- vsi vemo za koga in kaj gre. Kaj svetujete podjetju, ki nima finančnih sredstev, da vloži oglaševalski denar naenkrat v vsa omrežja; na katerem kanalu naj začne in kako naj testira uspeh?

Amazon je primeren za tiste, ki bi radi prodajali izdelke na tej spletni platformi torej bodisi npr. na Kitajskem kupili izdelke in prodajali drugje npr. na Amazonu v ZDA ali pa slovenska podjetja, ki že imajo izdelek in bi ga prodajala npr. na Amazonu v Nemčiji. Največ pa je uspeh na Amazonu odvisen od pravega izdelka za prodajo.

YouTube je primeren za posameznike, ki bi radi zaslužili preko drugega največjega iskalnika na svetu ali podjetja, ki bi rada s pomočjo YouTube povečala prodajo. Podjetja tudi pozabljajo, da je lastnik YouTuba prav Google in lahko na ta način pridejo tudi na višja mesta v Google iskalniku.

Facebook & Googla sta primerna za podjetja, ki želijo prodati več, povečati prepoznavnost ter tudi za zaslužek. Facebook omogoča res poceni oglaševanje preko spleta vsaj v Sloveniji vendar ga večina uporabnikov uporablja za zabavo in je treba oglaševati drugače, kot npr. na Googlu kjer v iskalniku že iščejo točno določene informacije ponavadi pred nakupom. Z Google oglasi pa lahko dosežete več, saj poleg iskalnika omogoča oglaševanje na YouTube, Gmailu in prikaznem omrežju npr. z oglasi na drugih spletnih straneh in tako dosežete praktično celotni splet torej Google oglaševanje omogoča doseg 90 % internetnih uporabnikov.

Večina uspešnih podjetnikov na spletnih straneh nima cenika. Tudi na vaši ga ne najdemo. Vas smemo vendarle vprašati, kdo si lahko privošči vaše storitve in komu lahko pomagate do uspeha na spletu in pri prodaji?

Žal sprejemam zelo malo individualnih svetovanj. Ponavadi sprejmem tri do pet na strank na leto. Bolj, kot cena, ki jo računam gledam da je projekt tudi meni zanimiv. Svojih projektov imam namreč veliko. Dajem pa veliko brezplačno ravno z webinarji, ki jih organiziram vsak teden in vsakdo lahko najde nekaj zase in s tem poveča svoj zaslužek ali prodajo.

Za posel, ki ga delate, je potrebna vitalnost. Kako skrbite za svoje zdravje in energijo?

Rad imam šport, ki me zelo sprošča. Trudim se tudi jesti zdravo. Družim se s pozitivnimi ljudmi.

Imate morda še kako lepo misel za naše bralke in bralce?

Splet res veliko omogoča in izkoristite ga sebi v prid. Vsakemu lahko uspe. Na spletu je v tem trenutku na tisoče priložnosti za zaslužek ali večjo prodajo.

Hvala lepa za vaš čas in iskrene odgovore.

Hvala za vabilo.

Žan Nekrep nudi storitve v lastni blagovni znamki ŽAN NEKREP Consulting na povezavi https://zannekrep.si/.

 

Prostor za komentar

Komentiranje ni mogoče.